Garantie

Heeft u een kapot of slecht artikel ontvangen? Wellicht kunt u aanspraak maken op fabrieksgarantie. Meer informatie over de garantie van artikelen vindt u op deze pagina.

Kapot bij ontvangst

Als u een artikel ontvangt dat kapot is, willen we u verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer, het artikelnummer en de omschrijving van het desbetreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.

Garantie door de fabrikant

Sissors Hairstore staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de producten. De Wettelijke garantie is van toepassing. U mag er als consument vanuit gaan dat het product voldoet aan de eisen die u redelijkerwijs van het product kunt verwachten. Wanneer het artikel dit niet doet, zal Sissors Hairstore zorgen voor kosteloze retourneren, omruiling van het artikel of het terug storten van het aankoopbedrag. Daarnaast gelden op vele producten fabrieksgaranties, dit is bijvoorbeeld van toepassing om 'tools' zoals stijltangen en haardrogers. Wilt u hierop aanspraak maken, neemt u dan contact op met de klantenservice, wij zullen de schakel vormen tussen de fabrikant en u en het contact op ons nemen.